Почетна Претприемач 101 Апликации што секој претприемач треба да ги знае

Апликации што секој претприемач треба да ги знае

СПОДЕЛИ

Управувањето со времето е една од областите со кои се соочуваат многу претприемачи. Честопати има многу итни задачи кои мора да се постигнат во одреден временски период, но навидум нема доволно време во денот да се справи со сè. На крајот на краиштата, сѐ од спроведувањето на истражување на пазарот и соработката со стратешките партнери за управување со вашите финансии и присуство на состаноци бара вашето внимание.

Денешните претприемачи кои ја прифаќаат технологијата можат да ги поедностават своите животи на многу начини. Поедноставувањето може да доведе до заштеда на вашето време и пари. Постојат easy-to-use апликации кои можат да ви помогнат со финансиски менаџмент, продуктивност, услуги на клиентите и многу повеќе.

Pocket

Pocket е бесплатна апликација која е достапна за уредите Apple и Android, а дури можете да ја користите и во вашиот веб прелистувач. Кога ќе дојдете до нешто што ви треба за да зачувате за гледање или употреба подоцна, едноставно ќе го зачувате во апликацијата Pocket. Ова ве спречува да не треба да се откажете или да направите дупликат напори подоцна кога ќе треба да ја пронајдете таа важна датотека, веб-страница, слика или нешто друго.

Апликации што секој претприемач треба да ги знае.

Basecamp

Basecamp е достапен со платена претплата и е достапен преку повеќето уреди. Тоа е стабилна алатка за управување со проекти што ви овозможува да ги поврзете пораките за разговор, пораките, распоредот, списоците, документите и сè повеќе на едно место. Ова ве одржува вас, вашиот тим, па дури и вашите клиенти на една страница. Бидејќи сите напори се унифицирани, може да имате многу помалку пожари за да ги изгаснете или проблемите со погрешна комуникација.

Evernote

Ова е одлична алатка која можете да ја користите за да заштедите време и да додадете организација во вашиот личен и професионален живот. Заштедата на време и намалувањето на стресот во вашиот личен живот можат да ја зголемат продуктивноста во вашиот професионален живот. Преку оваа платформа, можете да скенирате и зачувувате документи, како што се бизнис картички, па дури и ракописни белешки. Овие можат да бидат складирани, споделени, па дури и пронајдени подоцна со алатка за брзо пребарување.

Dropbox

Dropbox е платформа за споделување на датотеки, cloud-based која ви овозможува да заштедите време и да останете поорганизирани. Достапно е за операции со еден човек, и ви овозможува да ги зачувате вашите датотеки на една локација и да ги пристапите подоцна од друг уред.

Во тимска средина, тој обезбедува секој во тимот да има пристап до најновата верзија на датотека, и ги елиминира непотребните напори. Повеќе платени планови се достапни врз основа на вашите потреби, а програмата може да се користи на мобилен уред или на компјутер.

Salesforce

Иако постојат многу програми за управување со односите со клиентите, Salesforce е меѓу најетаблираните и најдобрите. Можете да испраќате цела листа на контакти, да ги рангирате лидовите, да доделувате лидови до различни групи и повеќе. Е-поштата и датотеките можат да се поврзат со специфични профили за контакти за да ве организираат, а дури можете да запишувате телефонски повици, да поставувате потсетници и да генерирате извештаи. Ова е платена услуга со повеќе планови на претплата за избор.

loading...
loading...