Почетна Маркетинг Успешен дигитален маркетинг за ресторани

Успешен дигитален маркетинг за ресторани

СПОДЕЛИ

Водење на ресторан во денешниот дигитален свет може да биде застрашувачка задача, дури и за најангажираниот сопственик на ресторан. Експлозивниот раст на социјалните медиуми и паметните телефони им овозможува на вашата целна публика да го видат и критикуваат секој ваш потег. Управувањето со ресторан стана многу комплицирано бидејќи се работи за обезбедување одлична храна и атмосфера. Ова е причината зошто паметната дигитална маркетинг стратегија е од клучно значење за зголемување на приходите.

Вашиот веб-сајт мора да биде целосно среден

Веб-страницата на ресторанот не мора да биде сензационална, но мора да биде добро осмислена и 100% функционална. Мора да биде оптимизирана за мобилни уреди. Телефонските броеви да можат да бидат кликнати, менијата да може да се преземат и да имаат професионални слики. Лоша веб-страница на ресторан е како да добиете невкусна пица во италијански ресторан – тоа е камен-темелник на сè. Целта ви е луѓето да слетаат на вашата веб-страница и да направат резервација или одма го посетат ресторанот.

Веб-страницата на вашиот ресторан треба да има вертикални делови, за да можат луѓето лесно да дојдат до релевантни информации за вашиот ресторан – контакт информации, менија, време и фото галерија. Ресторантската индустрија е на врвот на листата кога станува збор за најголем мобилен сообраќај, па затоа има смисла да го дизајнирате вашиот веб-сајт преку објективот на паметен телефон.

Поседувајте оглас на Google Мапи

Ова може да биде најголем фактор да вашиот ресторан биде  еден од резултатите од пребарувањето на Google. Google го прикажува она што се нарекува “Local 3-Pack” кога пребарувате, на пример, за “ресторан за морски специјалитети во [град].” Local 3-Pack доаѓа пред резултатите од пребарувањето со карта и три огласи! Постојат многу фактори кои Google ги мери за да утврди кои ресторани ќе се прикажат во Local 3-Pack и секогаш се менуваат. Близината и коментарите се едни од најголемите фактори.

Едно е сигурно: поседувањето на вашиот оглас на Google помага да се добие видливост за вашиот ресторан. Обезбедете го вашиот оглас и бидете сигурни дека сите информации се точни. Можете да отидете во Мојот бизнис на Google за да го започнете процесот.

Социјални медиуми за ресторани

Добра стратегија на социјалните медиуми е составен дел од успешната маркетинг стратегија за ресторани. Сите го знаат тоа. Она што не го знаат е како да се изврши. Премногу ресторани ги предаваат своите социјални медиуми на билокој што сака да го стори тоа. Ова често резултира со занемарени страници, лоши мислења, просечни слики и бавен раст на следбеници. Социјалните медиуми се премногу важни за да се предадат на билокој што сака да ги води. Ви треба некој кој знае како да го стори тоа и има време да го направи тоа правилно или на друг начин да ангажира маркетинг агенција за ресторани.

Социјалните медиуми е местото каде што разговарате со вашите редовни клиенти и каде што го продавате вашиот ресторан на нови клиенти. Треба да се сфати сериозно. Некои од најчестите грешки што ги гледаме се:

• Поврзување на сметки на Facebook и Instagram

• Поставување на вашиот фејсбук медиум на вашиот веб-сајт

• Користење на многу хаштагови на Фејсбук

• Не постоење на систем за генерирање на нови фотографии секој месец

• Маркетинг на национална публика наспроти локална целна публика

Социјалните медиуми не се сложени, но треба да се размислуваат и правилно да се извршат за да бидат ефективни.

Е-пошта маркетинг

Е-мејл маркетинг е најстариот еластичен облик на дигитален маркетинг. Беше напуштен пред една деценија кога спамот стана голем проблем. Тоа беше заборавено и се поајви повторно кога Фејсбук помина низ историски раст и стана лесен начин да се поврзете со вашите клиенти. Потоа, имаше уште една промена кога Фејсбук почна сериозно да го ограничува бројот на следбеници кои ќе го видат вашето мислење и почнаа да наплаќаат доколку сакате поширока публика. Тоа е како е-мејл маркетингот беше реафирмиран уште еднаш.

Како сопственик на ресторан, имате право и очекувате бесплатно да испраќате специјални написи, информации за настани и нови ставки од менито на сите ваши клиенти. MailChimp ви овозможува да ја користите својата е-маил маркетинг платформа бесплатно се до 2000 контакти. Стапките на кликање значително се подобрени на е-поштата отколку на социјалните медиуми.

Се разбира, е-мејл маркетингот е добар онолку колку што имате собрано е-мејл адреси, а можеби и затоа многу ресторани го занемаруваат. Постои лесен начин без да ги мачите вашите гости; заборавете на старата уморна стратегија за собирање визит-картички , сега можете да инсталирате Wi-Fi што ќе ги замоли вашите гости да ја остават нивната е-адреса, наместо лозинка за да добијат пристап.

Дигиталниот маркетинг за рестораните станува сé покомплексен, но ако се фокусирате на вашите клиенти и на стратегиите споменати погоре, навистина може да се направи разлика на вашата крајна цел. Сепак, најдобрата стратегија за дигитален маркетинг неможе да биде подобра од вкусната храна во пријатна атмосфера и чист тоалет . Основите никогаш нема да се променат.

 

loading...