Почетна Маркетинг Дигитална интимност што секој маркетер треба да ја почитува

Дигитална интимност што секој маркетер треба да ја почитува

СПОДЕЛИ

Дигитална интимност што секој маркетер треба да ја почитува е една од најголемите дебати во светот на маркетерите. Дигитална интимниост е личниот простор на купувачите во кој не смееме да навлеземе и да ги вознемириме.

дигитална интимност

Има 9 ставки кои ќе ви помогнат да ја дефинирате и да ја почитувате дигиталната интимност. 

Од око до бренд – се гледа логото, рекламата, сликата на компанијата.

Од мозокот до бренд – брендот е препознаен како нешто за кое треба да обрне внимание, па мозокот ќе почне да го анализира.

Бренд на мислата – Имајчи го брендот на ум, мозокот почнува да создава впечаток за брендот. Дали е ова за мене? Може ли да ми помогне?

Размислете за интересот на купувачот – Мозокот го определил овој бренд/компанија за тоа и почнува да ја проценува потребата.

Интерес за акција – Мозокот го сака тоа што го гледа за да преземе акција.

Акција за инвестиции – Акцијата се исплатеше. Купувачот најде соодветни информации за време на акцијата и е подготвен да инвестира. Инвестицијата може да биде време, пари или информации.

Дигитална интимност

Од инвестиции до врска – Откако инвестирале време, информации или пари, купувачите почнуваат да се интересираат за купување на производот.

Од однос до пријател – Ако се оди добро, брендот повеќе не е бренд или компанија, тоа е познат пријател кој е дозволено слободен да се движи во дигиталниот простор.

Грижете се за пријателот – Кога клиентот и компанијата ја делата истата вредносна пропозиција во врска со производот, вреди да посветите посебно внимание на тој пријател.

loading...