Почетна Претприемништво Иднината на бизнисите е “дигитална„

Иднината на бизнисите е “дигитална„

СПОДЕЛИ

Вашата компанија е веројатно да се соочи со исчезнување настан во следните 10 години. И додека може да видите дека доаѓа, можеби нема да имате доволно време да ја зачувате вашата компанија.

Бизнис лидерите не мислат на дигитална како централна за нивниот бизнис, бидејќи во минатото, тоа не беше. Но, сега вашите клиенти, вашите производи, вашите деловни операции и вашите конкуренти се фундаментално дигитални. Додека 74% од бизнисмени велат дека нивната компанија има дигитална стратегија, само 15% сметаат дека нивната компанија има вештини и способности за извршување на таа стратегија.

“дигитална„

Во изминатите неколку години, компаниите ги “зацврстуваа” дигиталните столбови на постоечкиот бизнис, како тинејџери кои се сликаа во своите автомобили. “Гледај, ние сме дигитални” е пораката на директорите кои сакаат да ги испратат до инвеститорите. Но, двојната стратегија за заклучување на дигитални канали или методи кон бизнисот веќе не е доволна. Наместо тоа, мора да мислите на вашата компанија како дел од динамичен екосистем на вредност кој ги поврзува дигиталните ресурси во и надвор од компанијата за да создаде вредност за клиентите. За да го направите ова, вие мора целосно да ги искористите дигиталните технологии, како за да обезбедите супериорно искуство со клиентите, така и да ја возите агилноста и оперативната ефикасност што ви е потребна за да бидете конкурентни.

Потрошувачите веќе ги адаптираат дигиталните алатки во нивниот живот, како за лична употреба, така и за деловна употреба. Овие алатки – апликации за паметни телефони и таблети – им овозможуваат на сопствениците на уреди да креираат колекција на алатки што ги задоволуваат нивните потреби или желби.

„Сама по себе, секоја апликација има некоја уникатна вредност за мене, но кога сум во комбинација, создавам еден вид екосистем за апликации што ми овозможува да добијам поголема вредност од моето службено патување – само преку колективна употреба на моите апликации целосно ја задоволам мојата желба за ефикасно патување. И ако една алатка не работи, друга е само допир; овозможувајќи ми да го ажурирам мојот дигитален екосистем динамички за да одговорам на моите потреби во одреден момент во времето.“ Вака размислуваат вашите клиенти.

“дигитална„

Во иднина, вашиот бизнис мора да се прилагоди на овие динамични екосистеми со вредност и да даде поголем дел од вредноста на клиентите преку овие екосистеми.

loading...