Почетна Маркетинг Маркетинг стерeотипи

Маркетинг стерeотипи

СПОДЕЛИ

Иако сите сакаме да ги побиеме основните маркетинг стереотипи во секојдневното работење и да ја изразиме нашата креативност, секој маркетер верува во одредени стереотипи. Тимот на работно.мк ги издвои најчестите.

Маркетинг стереотипи

  •  Ако го изградите, тие ќе дојдат.
    Голем филм, но едноставно не работи во реалниот живот. Можете да имате идеја “милиони долари” или совршено име на домен, но тоа е безвредно ако не можете да го добиете пред вистинските потрошувачи и да го продавате добро.
  • Броевите се бескорисни.
    Сакам да го наречам Дон Драпер-стилот на маркетинг, каде фокусот е само на креативниот. Мерење, персонализација и градење на односи со клиентите не можат да се видат. Многу агенции и маркетинг одделенија сé уште работат под тој менталитет. Но, сега сме излегле од камената старост, а податоците се од суштинско значење за успешна маркетинг програма за да се обезбеди мерење и искуство од 1: 1 за клиентите. Ова е ера на големи податоци, но треба да бидете повеќе загрижени за податоци што може да се извршат од големите податоци.
  • Маркетерите се работохоличари.
    Луѓето во маркетингот, рекламирањето и продажбата често имаат стереотип како работохоличари без рамнотежа помеѓу работата и животот. Додека ние можеме да бидеме страсни за нашата работа, ние сè уште живееме надвор од нашите работни места и наоѓаме креативни начини да заборавиме дека сме дигитални продавачи. Јас неодамна слушнав од некој дека не е да се најде работа / живот рамнотежа, тоа е за поставување на вистинските приоритети.

Маркетинг стереотипи

  •  Е-мејл маркетинг е само еуфемизам за “спам”.
    Многу луѓе ќе тврдат дека продавачите се едноставно професионални спамери – особено ако сте во бизнисот со дигитален маркетинг. Во реалноста, маркетингот треба да биде токму спротивен. Како што вели Џеј Баер, автор на Youtility, “Паметниот маркетинг е за помош, а не возбуда”. Брендовите треба да бидат фокусирани на обезбедување вредност, знаење и помош на клиентите, наместо да промовираат промотивни пораки низ нивните грла.
  • Е-поштата умира.
    Вистината, сепак, е дека над 50% од потрошувачите велат дека е-поштата е нивниот префериран канал за комуникација со бренд. Истата студија, исто така, покажа дека 0% од испитаниците сметаат дека социјалните мрежи е нивниот најпосакуван канал. Без разлика дали ви се допаѓа или не, е-поштата е витален дел од нашата продуктивност и живот.
  • Моите следбеници на социјалните медиуми се посветени, навистина лојални фанови на мојот бренд.
    Поважна битка е ангажирање со вашите следбеници и започнување разговори. Тажната вистина е дека 71% од твитови се игнорираат. Премногу често брендовите се фокусираат на “неискористените” пазари без да сфатат дека некои од овие публики за кои веруваат дека веќе се “фатени” се најниските плодови на потенцијалните клиенти. Обезбедувањето вредности и градење на односи треба да бидат ваши крајни цели со социјалните медиуми.
loading...
loading...