Почетна Кариера Да ги поправиме огласите за вработување во ИТ

Да ги поправиме огласите за вработување во ИТ

СПОДЕЛИ

“Наоѓањето луѓе за ИТ е како со боксерски ракавици да барате игла во сено. Во мракот. Во текот на зимата. Додека дува ветер.„ Па, тоа не е така, но далеку од тоа дека е лесно. Всушност, нема работа за која лесно може да се најдат одлични луѓе. Затоа, честопати, одвојуваме време за вработување луѓе кои реагираат на нашата чувствителност и се надеваме дека вештините кои им се потребни ќе се совладаат брзо.

Првиот и најголем проблем е тоа што луѓето кои го прават изборот не знаат ништо за работата што треба да ја направи кандидатот. Тие не знаат технологија, но дури и не знаат некои од основните карактеристики на различни профили на вработени.Ова има импликации во процесот на елиминација да се отстранат некои кандидати.

Друг проблем е тоа што многу често во процесот на селекција не се вклучени луѓе од тимот во кој доаѓа работникот. Тие можат да бидат дел од од тимот ако во процесот на селекција преку подготвување тест или задача или дискусија за техничкиот аспект на работата ги примите на работа, но тоа не е доволно.

Корпоративната култура и вредноста што ја спроведува корпорацијата, често во ИТ фирми (во мали тимови), немаат никаква тежина.

Можеби за конкретни работи сосема во ред некој да дојде на работа, да работат со скратено работно време, од дома или од оддалечена локација, тоа може да биде во ред да доаѓаат на работа во влечки или да се донесе домашни миленици. Можеби начинот на комуникација што инаку би бил сосема неприфатлив – тука е сосема во ред.

Барате митско суштество познато како Еднорог.

Барате профил за позиција која не е сениорска, а во условите, кажувате нешто што тројца сениори не можат да го завршат. Ние разбираме дека ви треба таков вработен, но не можете да добиете таков човек, и ако случајно се соочите со такво митско битие, сигурно нема да сакате да му платите колку што вреди. Па, да бидеме реални за промена.

огласите за вработување

Барате нешто нелогично или невозможно.

– Се бара искуство во Swift програмиеање минимум 8 години.
– Swift е роден во јуни 2014 година.

– Се бара 10 години искуство за Sketch!
– Sketch потекнува од 2010 година и се здоби со глобална популарност во последните 2-3 години.

– Се бара 10 години искуство во ReactJS!
– Таа стана широко достапна во 2013 година и како opensource во 2015 година.

Се бара 5-годишното искуство со Laravel, Symfony, CodeIgniter и CakePHP. Постојат четири различни рамки за PHP. Ако некој го користи Laravel, може да експериментирал со Symfony, но веројатно не со други, и скоро сигурно никој не се развивал во сите четири истовремено. Тоа е исто како колата ја носиш кај различи мајстори, еден ја поправа електриката, друг моторот.

Дигиталниот маркетинг не е навистина ИТ-работа.

Дигиталниот маркетинг е бизнис помеѓу ИТ и маркетинг. Некој кој е специјализиран за дигитален маркетинг разбира и двете, но неговата работа е да посредува и да се обиде да го добиете најмногу возможното од двете страни.Кога барате некој за дигитален маркетинг, разберете дека никој не може или треба детално да ги познава сите аспекти на овој бизнис. огласите за вработување

Дигитални продажби треба да знаете за да се подготви, да знае да го креира дизајнот, ги замени текстовите и сликите, но не смеете задолжително да го познава Adobe пакетот, HTML и CSS.

За крај, вие не барате маж или жена, барате личност!

loading...