Почетна Претприемништво Однесувањето на вашиот website е во примарен фокус

Однесувањето на вашиот website е во примарен фокус

СПОДЕЛИ

Разбирањето кое однесувањето на веб страниците најмногу доследно води до продажба може драматично да ја подобри ефикасноста на вашата кампања. Тоа ви овозможува да се фокусирате на изгледите со најголема веројатност за конвертирање. Не ја потценувајте вредноста на овие податоци. Погледнете што можете да научите од сопствената анализа. Дали има страници кои се чини дека се посетени токму пред некој “додава во кошничка”? Дали има страници кои воопшто не добиваат никаков сообраќај? Разбирањето на заедничките патеки на вашата веб-страница, особено оние кои се вредни, е одлично место за почеток.

Однесувањето

Најдобри податоци победуваат!

Сега сме во ера кога компаниите со најдобрата колекција на податоци ги остваруваат најголемите подобрувања во ROI. Трговците на мало треба да гледаат подалеку од Амазон за да видат дека вистинските податоци на скала ги одвојуваат главните играчи од конкуренцијата. Овој тренд е стар, и сега тоа влијае на сè, од препораките на производите за прикажување реклами.

За да гледате напред, мора да имате јасна дефиниција што за вас претставуваат податоците. Односно, отворете речник и најдете дефиниција за зборот податок. Нашата дефиниција е:податоци – збирка на факти (броеви, зборови, мерења, набљудувања и сл.) кои се преведени во форма во која ќе можат да се процесираат и од нив да се извлечат податоци.

loading...