Почетна Претприемништво Зошто да “пивотирам”?

Зошто да “пивотирам”?

СПОДЕЛИ

Додека страста и решителност се атрибути кои се од суштинско значење за да се движи визијата за својот целосен потенцијал, ако не останат непроверени, тие исто така може да го претворат процесот во вера, базиран на догма, а не на емпириски докази. Со извршувањето на “вртежната” стратегија, претприемачите можат систематски да ги тестираат и да ги насочат своите првични визии против конкретни успешни мерки користејќи емпириски докази, со што ќе ги подобрат своите шанси за успех.

пивотирам

Претприемачот и авторот Еш Маурја, исто така, смета дека “премногу основачи” ги носат своите хипотези само во главите, стратегија што е најбрз начин да се повтори, но онаа што не обезбедува циклус на повратна реакција за да ги тестира и да ги подобри нивните идеи. Дополнително, тој пишува дека претприемачите генерално започнуваат со посветување на значително време со детали за бизнис плановите што ја одразуваат нивната првична визија, што е форма на отпад, бидејќи овие првични планови во голема мера се изградени на непроверени хипотези.

Вистинскиот моќен аспект на “пивотирање” не се занимава со избегнување отпад, но, наместо тоа, со спречување на предвремено мерење. “По анализата на анкетите од 3.200 стартапи дека повеќето од нив не успеале, 70% не успеваат поради предвременото скалирање.” Секоја од несреќните 70% од компаниите не успеаја да вршат врвни повторувања и прерано да ги намалија недостатоците на бизнис-моделите. Визијата на тунелот и не собирањето повратни информации од корисниците се исто така фатални недостатоци за повеќето стартапи. Конечно, може да потрае многу подолго отколку што првично се очекуваше да го смени почетниот производ врз основа на повратни информации од корисниците. Употребата од сите искуства на овие претприемачи е дека “додека треба да бидете опседнати со мисијата на вашата компанија, [треба да бидете] подготвени да го промените пристапот на вашата компанија со нови податоци или околности”.

loading...