Почетна Кариера Како да држите рамнотежа помеѓу работата и приватниот живот

Како да држите рамнотежа помеѓу работата и приватниот живот

СПОДЕЛИ

Сите сакаме да постигнеме рамнотежа помеѓѕ работата и приватниот живот. Добро избалансиран живот во крајна линија може да го намали стресот, да ја зголеми продуктивноста и да ве направи посреќна личност.

За многу работници, жонглирањето на одговорностите од зафатената кариера и личниот живот може да изгледа како невозможна задача. Ако се борите да управувате со двете, тука се 3 работи што можете да ги направите за да создадете подобра рамнотежа помеѓу работата и приватниот живот.

рамнотежа

Постави приоритети.
Една од првите работи што треба да ги направите за да постигнете подобра рамнотежа помеѓу работата и животот е да ги процените вашите приоритети. Започнете со пишување на листа на вашиот прв приоритет на вашата последна. Ова ќе ви помогне да дознаете што е најважно во вашиот живот и на што навистина сакате да се фокусирате. На пример, ако вашиот прв приоритет е да имате повеќе време за семејно поврзување, тогаш направете го тоа за да закажете забавни неделни семејни активности или да планирате семеен викенд. Обидете се да ги минимизирате оние активности кои трошат драгоцено време и се посветуваат на своите најголеми приоритети.

Побарајте поддршка.
Најважното нешто што можете да направите за да создадете рамнотежа е да побарате поддршка кога ви е потребна. Не плашете се да побарате колега за некоја помош за задоцнет проект. Секогаш фокусирајте се на најважните работи и прво делегирајте ги основните задачи кога можете. Ако вашите одговорности дома се навраќаат на вас, контактирајте со некој пријател или присуствувајте на групата за поддршка за да ги пропуштите вашите борби. Потпирајќи се на вашиот систем за поддршка ќе ви помогне да имате помалку стрес и ефикасен животен стил.

Одвои време за себе.
Лесно е да заборавиш да се грижиш за себе кога имаш толку многу работа и животни барања. Но, лошите навики за вежбање, недостатокот на спиење и лошата исхрана може да предизвикаат да се чувствувате вистински недостаток на рамнотежа во вашиот живот. Секогаш треба да оставите време за само-грижа, без разлика дали тоа е да медитирате, да вежбате или да се опуштите со добра книга. Генерално се препорачува да се прават најмалку 30 минути вежби секој ден за да се намалат анксиозноста и стресот. Физичката активност не само што те носи во подобра форма, туку и го зголемува производството на ендорфини, кои се хемикалии кои ве прават да се чувствувате среќни. Колку е поздраво се чувствувате во вашиот ум и тело, толку попродуктивни ќе бидете во вашиот секојдневен живот.

loading...