Почетна Маркетинг Раскажете приказна за Вашиот бренд

Раскажете приказна за Вашиот бренд

СПОДЕЛИ

Раскажувањето приказни е еден од најмоќните начини да вдишете живот во вашиот бренд и често е една од главните компоненти на пристапот за content marketing. Со добро раскажана приказна можете да ја однесете вашата целна публика на пат за кој сакаат да се движат. Со цел потрошувачите да формираат лична врска со вашиот бренд, приказните за компанијата мора да бидат автентични, креативни и инспиративни.

раскажете приказна

Емоционалното брендирање е прогресивна маркетинг стратегија која има потенцијал да ги привлече приходите и да го зголеми задржувањето на клиентите. Како човек го чувствува Вашиот бренд обично одредува дали тие го купуваат вашиот производ. А бренд е прашање на перцепција. Кога ќе кажете приказна која ги отелотворува човечките предизвици, создавате искуство кое резонира со вашите клиенти.

Раскажувањето приказни не е измислувње приказна. Всушност, причината зошто вашиот бизнис постои, зошто сте развиле производи и услуги и зошто го правите она што го правите е исполнето со приказни. Сакате да ги исполните потребите, да одговорите на прашања, да се вклучите на емоционално ниво, да се поврзете, да го најдете вашиот глас и да слушате гласови во пресекот на брендот и публиката. И начините на кои сте развиле решенија и вредносно барање се сите за приказни. Дури е можно да се претвори внатрешен комплет за продажба на решенија во наративна книга, раскажувајќи приказни со кои луѓето можат да се поистоветуваат.

Приказни мора да бидат лични. Размислете како се родил вашиот бренд, што ве инспирирало да ја создадете компанијата и каква е вашата лична мисија. Но, најмногу од сè размислувајте за тоа какви беа потребите на “публиката” кога го правевте тоа.

раскажете приказна

Секој медиум може да се искористи за да раскаже приказна, вклучувајќи блогови, филм, печатење, социјални канали и мултимедија. Секој медиум предизвикува поинаква реакција од вашата публика, така што приказите мора да бидат скроени за да се вклопат. Клучот за успех е да се знае која приказна да се каже во кој медиум. Кратки, пргави пораки најдобро функционираат на телевизија и на интернет, додека онлајн разговорите, конференциите и семинарите обезбедуваат лична врска.

loading...