Почетна Технологија Овие компании докажаа дека секоја жена може да биде модел

Овие компании докажаа дека секоја жена може да биде модел

СПОДЕЛИ

Светот е полн со стереотипи за секоја жена. Гледаме совршено убави жени и мажи на насловните страници на секој моден магазин. Меѓутоа, реалниот живот е далеку од совршен.И истражувањето на пазарот конечно забележи дека природната убавина предизвикува многу повеќе емоции од сјајни идеи.
Ние во работно.мк ви прикажуваме сосема нови модни реклами каде во центарот на вниманието се обичните жени. Тие може не се совршени, но тие се прекрасни!

ModCloth

Оваа компанија одлучи да ги покани своите вработени на снимањето на рекламата за новиот костим за капење, наместо професионални модели.

????? #modcloth #swim

A photo posted by ModCloth (@modcloth) on

Friday ? face. #modcloth #swim #?

A photo posted by ModCloth (@modcloth) on

Патем, Сузан Грег , ко-основачот на ModCloth, учествуваа во оваа необична рекламна кампања. Фотографиите изгледаат како фотографии направени во текот на еден обичен одмор. Жените кои учествуваа во снимањето на фотографијата знаеле дека се ќе биде без фотошоп. Тие сакаа да покажат на луѓето дека да се биде она што навистина си и да се љуби сопственото тело е во ред.

Lonely

Интересен проект на компанијата за долна облека Lonely, Нов Зеланд, доби многу позитивни критики.

Sunday in Winona. Thank you for sharing Harriet x #LonelyLingerie

A photo posted by Lonely Lingerie (@lonelylingerie) on

Our dream duo ? #LonelyLingerie

A photo posted by Lonely Lingerie (@lonelylingerie) on

Во прво време, рекламите беа поставени со популарни актерки од некое ТВ шоу, но сега страната на компанијата е полна со различни жени од сите страни на светот – тие се мали, дебелки, тетовирани, со стрии, тие позираат дома и на отворено … единствена цел на проектот е едноставен: да се направи сите да веруваат дека долна облека и костими  за капење и прилегаат на секоја жена.

Naja

Оваа идеја беше креирана од страна на Каталина Жиралд и Џина Родригез, основачите на брендот: жените со различни бои на кожата се фотографираат за Nude for All  фото проект.

One nude? So rude. 7 shades, 3 panty styles. Naja.co #NUDEFORALL

A photo posted by Naja (@naja) on

American Apparel

Оваа компанија се соочува со тешки времиња, но нивната маркетинг кампања од 2014 година беше навистина незаборавна.

Sexy has no expiration date. Jacky in Floral Lace Lingerie #lingerie #lace

A photo posted by American Apparel (@americanapparelusa) on

62-годишниот Jacky O’Shaughnessy стана лице на брендот во тоа време – застапникот на компанијата ја забележал во кафуле. Слоганот на кампањата е “секси нема рок на траење.”

Curvy Kate

Меѓу моделите беа Гема Фаланаган во инвалидска количка, Карла Атертон кои биле подложени на превентивна мастектомија и 65-годишната Џенет Топ. “Ние сме сигурни дека сите жени се божествено убави. Curvy Kate создава долна облека која е наменета за клиенти во различни форми, ставови, возрасти и способности и такви се и нашите модели.”

Aerie

Американскиот бренд за долна облека Aerie беше еден од првите брендови со цел да ги отфрли ретушираното рекламирање на фотографии.

Oh hello, BOGO 50% off collection! Shop now in stores & online for a limited time.

A photo posted by aerie (@aerie) on

Nice girls ❤️ ALL undies 10 for $35. Shop now with the link in our bio.

A photo posted by aerie (@aerie) on

Акцент на природните убавини ги направи силен ривал и за такви гиганти како што се Викторија Сикрет. Џенифер Фојл, извршниот директор на компанијата, вели дека нема потреба да се ретушира она што е убаво, како што е: “Дозволете им на жените во различни форми да одлучат сами што е добро за нив”

loading...