Почетна Претприемништво Содржина наспроти дизајн

Содржина наспроти дизајн

СПОДЕЛИ

Започнувањето на новиот проект за веб дизајн е исто толку возбудливо колку што е застрашувачко. Има многу непознати, обично многу малку време и очекувањата на клиентите се натрупуваат. Понекогаш не постои директен контактот со клиентот , туку тоа го прави посредник и информациите се ограничени. Имате идеја за дизајнот, но сѐ уште имате премногу малку информации за производот за да дојдете до нешто значително? Слепа улица.

Може ли дизајнерот да работи без брифинг (средба со клиентот)? Па … не би требало. Брифингот станува референтна точка – тоа е вашиот прв контакт со проектот. Таа има основен преглед на тоа што треба да биде на веб-страницата, која е целната публика и кои се целите. Ако вашиот клиент ви даде такво нешто, тоа е во ваш најдобар интерес да се сретнете, да разговарате и да поставувате прашања.

содржина наспроти дизајн

Фази на создавање на содржини – најмногу универзален начин:

  1. Состанок. Вашата прва можност да ги слушнете очекувањата на вашиот клиент. Прво и основно ќе научите за предметот на проектот и можност да ги поставите сите ваши прашања.
  2. Информациска архитектура. Тоа ни овозможува да создадеме дрво(темел)-структура на веб-страница, каде што секоја страница покрива различен предмет на нашата веб-страница, овозможувајќи ни да блокираме делови од содржината. Тоа ни дава груб поглед на она за што сакаме да разговараме – ништо не е прецизно, но тоа е важен прв нацрт на содржината – исто како да одлучувате за тоа колку соби ќе имаат вашата куќа.
  3. Нацрт содржина. Откако ќе ги имате информациите за архитектурата, време е да ги разјасните целите на вашата веб-страница и како содржината на секоја потстраница се поврзува еден со друг. Овој дел е од клучно значење, бидејќи мора да одговори на прашања кои корисниците би можеле да ги имаат. Запомнете дека помагате во дизајнирањето на содржината за корисникот и нивното разбирање на копијата е приоритет овде. Можете да нацртате едноставна жица на веб-страница на парче хартија и опишете каква содржина би можеле да ја најдете во поединечни секции, како овде треба да пишуваме за функции, бидејќи претходно го воведовме производот. Ова може да се користи како основно упатство за содржината.
  4. Дизајн за монтирање. Откако ќе го знаеме основниот наратив на веб-страницата, можеме да се движиме од скица до дизајн со ниска верност, што ни овозможува да ги ставиме идеите за содржина во вистинската позиција, на пр. дизајнирање делови, ставови, заглавија, под-заглавија, предвидување места за икони и други елементи. Ова е време да се експериментираат со идеи, да се одлучи за технолошки решенија и можни интеракции (лизгачи, панели, анимации, инфографии итн.). За оваа фаза можете да употребите алатка за монтажа како UX Pin или Balsamiq.
  5. Дизајн итеракција. Откако ќе ги претставивте Вашите тековни идејни идеи, разговаравте за интерактивни решенија, идеи за илустрации итн. Сега е време да ја прилагодите содржината, да додадете микро-прилагодувања, да ги гребете излишни елементи, да го поедноставите текстот, да додадете наслови итн.
  6. Висок дизајн. Време е да засукате ракави и да го дизајнирате “as hell” од таа веб-страница. Во оваа фаза содржината е речиси завршена; вие и вашиот тим точно знаете што е пораката на вашата веб-страница, што ви овозможува да излезете со соодветни дизајнерски решенија и илустрации!
  7. Конечни допири. Време е да ги поместите нештата пиксели лево и да го направите логото поголемо.
  8. Стартувај. Проектот е таму, слободен како птица.
  9. Соберете податоци. Оценете ја содржината и дизајнот врз основа на податоци и тестови – заклучоците од оваа ревизија ќе ве доведат до следниот чекор.
  10. Дизајн на итерација. Вклучете го она што сте го научиле од вашата ревизија и оптимизирајте ја веб-страницата за да постигнете подобар ангажман и конверзија.

 

 

loading...