Почетна Маркетинг 3 чекори да ја елиминирате промоцијата во content marketing-от

3 чекори да ја елиминирате промоцијата во content marketing-от

СПОДЕЛИ

3 чекори да ја елиминирате промоцијата во content marketing-от, не значи дека вие воопшто нема да го потсетите купувачот дека вие стоите позади содржината.

1. Запомнете дека тоа не е за вас.

Се сеќавам на еден од најдобрите совети што ги добив. Кога почнав да создавам содржина, добив повратна информација за една статија од некого на кого му верував. Тој ме потсети дека моите статии навистина не се за мене како писател – тие се за мојата публика.

Ваша одговорност е како некој што креира и користи содржини да мисли на потребите на вашата публика. Направете сé што е можно за да ја изградите и одржите вашата врска со нив, и немојте да сторите ништо за да ризикувате таа вредна врска.

Затоа, запрашајте се: дали оваа содржина е повеќе за мене, или за мојата публика? Ако не можете со сигурност да кажете дека е специјално создадена за да им помогне на вашата публика, тогаш можеби само додавате проблем.

3 чекори

2. Разбирајте од каде доаѓаат издавачите на публикации.

Пред да започнете да создавате содржини, мора да ги знаете правилата на публикацијата на која ќе ја испратите. Што смета дека е премногу промотивно? Каков тон му се допаѓа? Кои теми се одвиваат добро?

Не секоја идеја што ја имате или статијата што ја пишувате е добра можност за секоја публика. Ако само создавате содржина за да го добиете вашето име таму без да ги почитувате публикациите или преференците на публиката, ќе имате проблем.

3. Работа со тим кој ќе ве поддржи.

Ова е нешто што сум благодарен за секој пат кога го објавувам. Јас работам со мал тим кој ми помага да ги усовршувам моите идеи и да ги уредувам професионално. Дали понекогаш се критични? Секако. Но, тоа е дел од она што содржината конзистентна и вредна.

Секој од нас е инхерентно пристрасен, така што мислите дека е вредно и непроменливо, можеби не е секогаш точно за некој друг. А квалификуван тим може да ви помогне да го зачувате гласот и вашите идеи, без да ги жртвувате интересите на вашата публика. Најлошо е да работите сами и да останете затворени само во своите мисли.

Содржината е ефикасен и лесно скалибилен начин за маркетинг лидерите да стигнат и да ангажираат публика, да изградат влијание и да генерираат значајни резултати. Но, за да добиете најмногу вредност од тоа, време е да се преиспитате својата тактика и да ја оставите самопромоцијата зад себе. Вашата публика и уредниците насекаде ќе ви се заблагодарат за тоа.