Почетна Претприемништво 4 чекори за ефективен “Pivot”

4 чекори за ефективен “Pivot”

СПОДЕЛИ

Можеби се повеќе, но ние ги одвоивме најважните 4 чекори за ефективен “Pivot”.

Претприемачите можат да почнат да размислуваат дека ја имаат идејата за милијарди долари, иако некогаш емитувани, овие инспирации можеби нема да го одржат тоа ветување во реалноста. За успешно да започнат одржлив бизнис со видливи изгледи за раст, основачите може да бидат принудени да ги преиспитаат своите деловни предлози и да се пренасочат во согласност со пореални пазарни можности.

Се проценува дека речиси секојдневно започнуваат речиси 140.000 нови стартапи, но нивните статистики за успех создаваат отрезнувачко читање. 15-20% од нив радикално се промениле.

Во селективен старт екосистем, важно е претприемачите да останат поврзани со пазарните трендови и да се прилагодат на овие индикатори. Преземање на скок за да се сврти бизнис е ризично, но исто така може да биде клучот за поставување на вашиот бизнис на нова траекторија и избегнување на неуспех.

4 чекори за ефективен "Pivot"

Еве ги суштинските чекори што ги презедовме и лекциите што ги научивме како почеток кога ги извршуваме нашите бизнис врски:

  • Направете повторна евалуација на производот.
  • Разберете ја вашата публика и идентификувајте ја побарувачката.
  • Бидете сигурни дека имате мрежа на луѓе кои ве поддржуваат да успеете и дека сте оформиле добри стратегиски алијанси.
  • Ребрендирајте се, развијте нова и подобра маркетинг стратегија и постојано развивајте се (себе си како основачи но и бизнисот)

Еден бизнис не може да функционира ако нема пазар за него. За да избегнете стагнација и неуспех мора да се прилагодувате, во спротивно ризикувате да исчезнете од пазарот.

loading...