Почетна Маркетинг Fast-Growing Digital Marketplaces

Fast-Growing Digital Marketplaces

СПОДЕЛИ

Salesforce наскоро ќе започне понуда наречена Data Studio, за да го олесни купувањето и продавањето на анализи за публиката од растечкиот универзум на продавачи на податоци. Toys R Us, како што изгледа да даде нов живот во високо конкурентениот бизнис, отворајќи нов канал, каде што клиентите можат да откријат широк спектар на надворешни продавачи и нови стоки. Indiegogo, популарната пазарна база на нарачки, сега ги поканува малите инвеститори да се приклучат кон својата заедница за да ги поддржат потенцијалните хит пронајдоци и други производи. Списокот продолжува.

Што е НЗС во сите овие нови вложувања? Тие се сите играчи во поцентрална структура на платформите за дигитална економија. Овие не се само кластер на нови мобилни апликации и веб-страници; тие се сложени нови бизнис модели кои помагаат да ги прошират брендовите во мрежи, од линеарни бизниси во холистички констелации на нови купувачи и продавачи. Додека компаниите како што се Амазон, Фејсбук, Гугл, eBay и Убер го претставија и го развија концептот во текот на последната деценија, илјадници други брендови откриваат колку е голема шансата за долга опашка со пазарни модели.

Fast-Growing Digital Marketplaces

Суштината на сите овие нови и растечки пазари и критичен двигател на овој растечки тренд се милијарди и милијарди трансакции – секој од нив е инстантен, безбеден и изведен со најголема едноставност против огромната дигитална комплексност што се случува зад сцената. Тоа е причината зошто давателите на услуги за плаќање, како што се Paysafe или Casys, водечки глобалени снабдувачи на платните решенија за софтвери и платформи на пазарот, работат за да овозможат беспрекорно платежно искуство помеѓу пазари, продавачи и купувачи.

Мора да нудат сигурносна сигурност – и да го направат тоа гласно и јасно до крајните корисници. Според едно неодамнешно истражување на Paysafe на испитаниците низ САД, Велика Британија и Канада, најголемата пречка за побрзо усвојување на безконтактна исплата останува безбедноста – со 63%, 68% и 64% соодветно се согласуваат.

Без оглед на решението, тоа е повеќе важен избор за растечките пазари на денешницата. Како што објави неодамнешната студија на “Lost In Transaction” од Paysafe, “ако онлајн шопинг беше првиот бран на промени кои радикално ја трансформираа трговијата, тогаш механизмот со кој се спроведува трговијата најверојатно ќе биде следниот бран на иновации што ќе се одржи”.

loading...