Почетна Маркетинг Оптимизација за Google 3-pack

Оптимизација за Google 3-pack

СПОДЕЛИ

Што е Google 3-Pack?
Google 3-Pack беше воведен во август 2015 година, кога поранешниот Google 7-Pack беше скратен на три. Ова предизвика значителен разговор во светот на маркетингот, бидејќи луѓето стануваат разбирливо загрижени за зголемената конкуренција за влегување во една од оние високо ценети три точки.

Google 3-Pack е различен од 7-Pack на неколку начини подалеку од само намалениот број на огласи. Тoj, исто така, се фокусира на врски назад кон деловните сајтови на брендот, наместо само на нивните страници на Google+. Исто така, имаше некои мали прилагодувања за тоа како се прикажуваат информациите сега.

Google 3-pack

Може ли да оптимизирам за да се осигурам дека ќе се појави на Google 3-пакетот?
Да и не. Не, бидејќи бизнисите што се појавуваат на Google 3-Pack се зависни од локацијата. Со други зборови, тие се менуваат во зависност од тоа каде се наоѓа лицето кое го врши пребарувањето. Од друга страна, можете да го оптимизирате вашето присуство на интернет на начин што ќе ги зголеми шансите да се појавува во 3-Pack кога станува збор за барање што е применливо за вас.

Како да се оптимизира за Google 3-Pack?

  • Осигурајте се дека вашата локална страница на Google+ е целосно пополнета и актуелна.
  • Поделете ги коментарите на вашата сметка на Google+. Добивањето повеќе позитивни критики може да биде многу корисно кога станува збор за зајакнување на вашата видливост, особено затоа што прегледите на Google и ѕвездите ќе бидат јасно видливи на 3-Pack.
  • Осигурајте се дека вашите огласи во текот на веб се точни и конзистентни.
  • Подигнете локално релевантни линкови за да ја зголемите вашата видливост.
  • Постојат неколку начини на кои може да се посветат реномирани линкови, како што се спонзорирање на локални непрофитни организации и настани.
  • Изградба на стандардни линкови за да се подигне вашиот органски ранг. Линкови најдобро се одгледуваат преку извонредна, добро дистрибуирана содржина што ги привлекува читателите.
  • Изгради силно присуство на социјалните медиуми и други платформи за да се утврдите како локален бизнис со лојални следбеници.