Почетна Маркетинг Instagram или Facebook – што е подобро?

Instagram или Facebook – што е подобро?

СПОДЕЛИ

Instagram наспроти Фејсбук рекламирање? Ако имате намера да започнете успешна кампања користејќи само една од најпопуларните социјални мрежи, но не знаете која платформа ќе биде најдобра за вас, Facebook и Instagram се меѓу најпопуларните. Затоа, би сакале внимателно да ги разгледате придобивките и статистиката на секоја од овие платформи. И овој пост ќе ви помогне да го направите токму тоа. Овие согледувања ќе ви помогнат да започнете успешна кампања за маркетинг на социјалните медиуми преку вистинскиот канал.

Instagram или Facebook

Што може да Ви понуди Instagram?

Да почнеме со темелна анализа на Instagram и неговата улога во промовирањето на бизнисите. Еве неколку статистички податоци за платформата за подобро разбирање на придобивките:

# 1: Reach
Instagram има повеќе од 700 милиони активни корисници на месечна основа и околу 400 милиони дневно активни корисници. 80% од сите овие корисници се надвор од УС, што укажува дека платформата има огромен глобален дострел. Одличниот број на корисници го прави идеален за бизнисите да ја зголемат нивната видливост.

# 2: Engagement
Најдобриот дел за Instagram е тоа што тој има некои од најактивните корисници. На просечен ден, корисниците споделуваат повеќе од 95 милиони фотографии и видеа. И овие мислења даваат вкупно околу 4,2 милијарди лајкови во еден ден.

Locowise објави во март 2016 година дека стапката на ангажирање на Instagram изнесуваше 0,84% од целата публика од февруари. Во споредба со стапката на ангажирање во јануари, има пад од 11,58%. Во исто време, Instagram сè уште имаше највисок ангажман на публиката во споредба со сите други платформи за социјално вмрежување.

# 3: Traffic Engagement
Освен високите стапки на ангажманот на платформата, Instagram исто така носи високо ангажирани веб-сајтови. Yotpo спроведе студија за да дознае кои канали го носат најзафатениот сообраќај. Според оваа студија, посетителите на веб-страниците од Инстаграм трошат во просек по 192 секунди. Повеќе од 3 минути, повисоко од многу други маркетинг канали. Всушност, посетителите од Instagram останат 45% подолгo од посетителите од Фејсбук и 40% подолго од посетителите од Твитер.

# 4: Демографски
Вашиот избор на платформа за социјално вмрежување зависи од демографската целна група, затоа што ќе треба да бидеш на платформи што им се допаѓа. Студијата од 2015 година спроведена од Pew Research покажа дека има повеќе женски корисници на Instagram отколку машки корисници. Според студијата, 31% од жените онлајн редовно ја користат платформата. Истото важи и за 24% од мажите онлајн.

Instagram е најпопуларен кај младите луѓе на возраст меѓу 18 и 29 години. Всушност, 55% од корисниците на интернет во оваа возрасна група го користат Instagram. Оваа корисничка база го прави Instagram идеален за постигнување на помлада публика.

Што може да Ви понуди Facebook?

Сега да преминеме кон статистика на Facebook. Броевите ќе ни помогнат подобро да го разбереме неговото значење во маркетингот:

Instagram или Facebook

# 1:Reach
Фејсбук продолжува да биде број еден социјална мрежа кога станува збор за видливост. Според најновите истражувања на Dreamgrow, платформата има 1,94 милијарди месечно активни корисници. Значи, ако барате само да ја зголемите видливоста, Фејсбук ќе победи.

# 2: Engagement
Кога станува збор за ангажманот, Фејсбук не работи исто така и Instagram. Но, таа сè уште ја има втората највисока стапка на ангажирање на публиката меѓу сите социјални мрежи според Locowise. Студијата Форестер, исто така, го поддржа ова тврдење. Тоа покажува дека платформата генерира втор најголем број на кориснички интеракции со брендови.

# 3: Демографски
Фејсбук е популарен кај возрасните на интернет, со 72% од нив ја користат платформата. Како Инстаграм, овој канал е попопуларен кај жените отколку кај мажите. Но, разликата не е премногу драстична. 77% од женските и 66% од машките интернет корисници се на Фејсбук.

Се чини дека Фејсбук привлекува корисници на сите возрасни групи. И тоа е најпопуларен кај возрасната група од 18-29 години. Всушност, 82% од корисниците на интернет во оваа возрасна група се на платформата. 79% од интернет корисниците на возраст меѓу 30 и 49 години го користат Фејсбук. Истото важи и за 64% од корисниците на Интернет на возраст меѓу 50 и 64 години. Овие статистички податоци укажуваат на тоа дека Фејсбук е ефикасен за постигнување интернет корисници во сите возрасни групи.

# 4: Изведба на реклами
Рекламите на Фејсбук се покажаа исклучително добро, што резултираше со приходи од реклами од 6,82 милијарди долари. Овие бројки се зголемени за 59 отсто од 2015 година. Според Социјалниот тек, секој од 1,7 милијарди корисници вреди 14,17 долари годишен приход од реклами.

loading...