Почетна Маркетинг Native marketing или природно огласување

Native marketing или природно огласување

СПОДЕЛИ

Ние сите сме запознаени со напаѓање oд реклами на веб-сајтови и социјални мрежи во текот на годините. Развојот на содржината на интернет, како и неговата достапност доведоа до употреба на Интернет како еден од главните канали на рекламирање. Сепак, природно има презаситеност кај луѓето. Мора да имате оставено некоја веб-страница, бидејќи содржината беше едноставно гломазна поради бројот на реклами. Во Силиконската долина веќе 12 години, терминот “Бенер слепило” буквално означува слепило.

Native marketing

Денес можеме да видиме дека овој број на реклами значително се намали. Можеби не се намали, но сигурно доби нов “природен” изглед. Што значи тоа?

Природното рекламирање, односно Native marketing, е тип на реклама која се спојува со изгледот на таа страница или социјална мрежа и изгледа како да е дел од содржината на тоа место. Веројатно на ѕидот на вашиот Фејсбук гледате мислења кои се реклами, но изгледаат како било кој пост на вашите пријатели, изгледа природно и не е очигледна реклама. Само под името можете да ги видите буквите со букви дека пост е спонзориран, но не и да пишувате, најверојатно нема да се претпостави дека рекламата била.

Исто така, кога барате нешто на Google, првите 2-3 резултати се спонзорирани, односно тие се исплаќаат за да ве најдат прво. Сепак, тие изгледаат како остатокот од резултатите на неопределените резултати, бидејќи поентата е дека тие изгледаат природно.

Секоја страница или социјална мрежа има различно позиционирање на овие природни реклами, бидејќи секој има свој изглед и некоја форма. Тие се стратешки вметнати каде што ќе изгледаат најприродни, односно, како дел од страницата. Единствениот начин да се признае дека ова е всушност природна реклама е да напишете дека тој е спонзориран или едноставно ќе напише “комерцијален”.

Повеќето блог сајтови и сајтовите за социјално вмрежување се претвориле во овој вид на рендерирање услуга од бројни придобивки. Најголемата предност е видливоста на огласот. Поради таквата аверзија кон рекламирањето, посетителот дури и не ги забележува, бидејќи тие лесно ги препознаваат. Целта на самата реклама е да се види таа реклама, а тоа е најважната предност на овој вид на рекламирање. Бидејќи самата реклама не се напаѓа себеси, посетителот, во сурова смисла, не се чувствува загрозен.

Друга важна работа е што оваа реклама е веројатно релевантна за оној кој го гледа. Насочувањето со природни реклами е многу детално.

Природната реклама е популарен избор на економската страна. Тие се многу евтини и можат да донесат одлични резултати. Истражувањата покажуваат дека дури и повеќе од 50% од луѓето кликнуваат на природна реклама, а не на банер реклама.

Природното рекламирање расте и расте, секако со добра причина. Секоја компанија што има добро онлајн присуство треба да инвестира во овој тип на рекламирање. Оваа визија сигурно ќе доведе до подобрување на видливоста на локацијата, што значи дека ќе достигне голем број потенцијални клиенти. Само за компанијата да ги презентира своите услуги или производи во најдобро светло.

loading...