Почетна Маркетинг Мрежата Pinterest како маркетинг алатка

Мрежата Pinterest како маркетинг алатка

СПОДЕЛИ

Откако започна во 2010 година, Pinterest порасна на над 100 милиони активни корисници од целиот свет. Pinterest е многу повеќе од веб-страница за визуелни обележувачи. Стана еден од водечките канали на социјалните медиуми, особено за бизнисите.

Pinterest

Просечниот корисник поминува речиси 15 минути на Pinterest секој пат кога се логира – многумина ќе сведочат за неговата зависност. Речиси е невозможно да се отвори апликација или веб-страница и да пребарувате само неколку пина. Друга карактеристика што го поставува овој канал над некои од неговите конкуренти е просечниот рок на траење на “пин” или пост. Додека пост на Фејсбук може да се појави видлив за оние чии алгоритми го прават намалувањето, рокот на траење на Pin е приближно четири месеци. Всушност, речиси 80% од иглички се повторно пинови, што значи дека содржината постојано се рециклира.

Pinterest може да биде идеален социјален медиумски канал. Обидете се да користите Pinterest во вашата маркетинг стратегија и да гледате содржината да се споделува, да се рециклира и ангажира постојано.

Погледнете подолу за неколку совети за користење на оваа мрежа во вашата маркетинг стратегија:

  • Поставете сметка на Pinterest за бизнис;
  • Користете или соберете јасни, јасни и привлечни слики за да ги користите во игличките;
  • Направете наслови за вашите пинови, поттикнувајќи ги корисниците да ги споделат или да се вклучат со содржината на некој начин;
  • Обидете се повторно да ги закачите иглите секој месец за да го проширите вашиот дофат;
  • Започнете со следење на слични компании или бизниси со вид на игли што сакате да ги креирате;
loading...