Почетна Маркетинг Instagram ќе дозволи “Schedule” опција

Instagram ќе дозволи “Schedule” опција

СПОДЕЛИ

Instagram денес направи многу задоцнети промени во својот производ што менаџерите на социјалните медиуми го бараат подолго време – тоа ќе им овозможи на бизнисите на Instagram да ги распореди своите објави – “Schedule” опција. До сега, имаше неофицијални средства за помош со оваа – како алатки кои ќе испратат известување да ве потсетат да постирате објава во дадено време, на пример. Но, на Инстаграм не беше достапна никаква функционалност.

За жал, официјалната поддршка за пост-планирање не се прошири на реклами, ниту пак е директно достапна со самиот производ.

"Schedule" опција

Наместо тоа, поддршката се додава на API на Instagram – што значи дека софтверските апликации за социјалните мрежи, како што се Hootsuite, Sprout Social или SocialFlow, сега имаат пристап до функционалноста, која потоа можат да ја додадат на сопствените производи. Инстаграм вели дека API е достапен за сите маркетинг партнери на Facebook и Instagram.

“Секогаш е многу одземање време за да се создадат објави на Instagram”, изјави извршниот директор на SocialFlow, Џим Андерсон, за TechCrunch. “Тоа не е нужно проблем за индивидуалните потрошувачи, но кога сте медиумска компанија која создава повеќе од 100.000 постови месечно, едноставно е невозможно да се стори сé рачно”.

Сепак, ова ажурирање на API значи дека – за сега, барем – пост распоредувањето е нешто што само поголемите организации ќе можат да ги искористат, бидејќи многу помали бизниси не мора да користат трети лица софтверска програма за работа со Instagram.

Instagram вели дека поддршката за не-бизнис профили е во тек за почетокот на 2019 година.

loading...