Почетна Маркетинг Social content marketing – што всушност е тоа?

Social content marketing – што всушност е тоа?

СПОДЕЛИ

Social content marketing е област каде што content marketing и социјалните медиуми се сретнуваат. Со повеќе поврзани потрошувачи и социјални B2B купувања, вниманието за social content marketing тактики и стратегии е во пораст. Сепак, терминот не е само за социјално споделување или оптимизирање на содржини за социјалните канали. Тоа е, исто така, за поврзување на социјалните бизнис, соработка и вести, техники и принципи за content marketing.

Во многу модели за social content marketing, блоговите (првите вистински “социјални платформи”) и содржината на хабови, а социјалните канали и медиумите се пресеците што се користат за ширење содржини преку поврзанита публика. Сепак, солидна стратегија за содржините е покомплексна од тоа и вклучува и веб-страници и дури и офлајн активности. Не го става медиумот (како блог), туку купувачот, купувајќи личност или публика во центарот, во комбинација со маркетинг цели.

social content marketing

Сепак, стратегијата за social content marketing (од план до извршување) има смисла бидејќи социјалните медиуми се од суштинско значење за повеќето содржини за маркетиншки напори и обратно. Дури има смисла да се погледне и во различни под-стратегии за социјална содржина, прилагодени на поединечните канали. Премногу често бизнисите ги користат сите социјални канали на ист начин: споделување на делови од содржината на брз и не оптимизиран начин.